Επιτυχημένα προγράμματα Loyalty είναι εκείνα που μπορούν να μετατρέψουν τη σχέση που έχει ένα brand με τους πελάτες του από συναλλακτική σε συναισθηματική. Πώς όμως επιτυγχάνεται αυτή η μετατροπή;

Με αυτό το θέμα και με τον τίτλο «Lifting Loyalty Programs out of the Sea of Sameness» θα συμμετέχει στο συνέδριο του Customer Loyalty Management που πραγματοποιείται στις 16 Νοεμβρίου ψηφιακά o Adam Posner, o Αυστραλός guru του Loyalty.

Ο Adam ερευνά τα προγράμματα Loyalty τα τελευταία 10 χρόνια και δημοσιεύει τις εμπεριστατωμένες και δημοφιλείς μελέτες του με τον τίτλο For Love or Money. Η παρουσίασή του θα επικεντρωθεί στη στρατηγική και στις νέες τάσεις και θα δώσει πολύτιμα insights αλλά και παραδείγματα για επιτυχημένα προγράμματα επιβράβευσης που στοχεύουν στη δημιουργία συναισθηματικών δεσμών με τους πελάτες. Περισσότερες πληροφορίες στο www.loyaltyconference.gr