Ο σκηνοθέτης ενός τηλεοπτικού σποτ θα έλεγε κανείς ότι είναι ο αφανής «εργάτης», και το όνομά του ελάχιστες φορές αναδύεται στην επιφάνεια της δημοσιότητας. Το Marketing Week αποφάσισε να προσεγγίσει τους ανθρώπους αυτούς, να μιλήσει μαζί τους και να αναδείξει την δική τους θεώρηση σε αυτό που ονομάζουμε τηλεοπτική διαφήμιση. Ποιοι είναι λοιπόν σήμερα οι ανερχόμενοι σκηνοθέτες διαφήμισης; Ποιες είναι οι δημιουργικές τάσεις τις οποίες προωθούν μέσα από τη δουλειά τους και πώς βλέπουν το χώρο της εμπορικής επικοινωνίας στον οποίο καλούνται να δημιουργήσουν;

Στο ρεπορτάζ που ετοιμάσαμε καταθέτουν απόψεις και σχόλια σκηνοθέτες που ο καθένας έχει τη δική του φιλοσοφία και θεώρηση των πραγμάτων στη διαφήμιση. Σκηνοθέτες όπως οι Δημήτρης Ινδαρές, Μιχάλης Μπέκος, Γιώργος Κανελλόπουλος, Βασίλης Μπουραντάς, το «δίδυμο» Danny & Loco (Γιάννης Γρυπαίος και Αλέξανδρος Πιτούλης), όπως επίσης και οι Στέλλα Σερέφογλου, Μαρία Σκόκα, οι οποίες εκπροσωπούν τη γυναικεία οπτική, με την δική της δυναμική στη σκηνοθεσία διαφήμισης.

Στο ίδιο ρεπορτάζ μιλάει και ο Πρόεδρος της ΠΑΚΤ (Ένωση Παραγωγών Κινηματογράφου και Τηλεόρασης), Ανδρέας Τσιλιφώνης, ο οποίος μεταξύ άλλων εστιάζει στα σημεία στα οποία μπορεί να εντοπιστεί σήμερα η σημασία της συνεισφοράς του σκηνοθέτη στο διαφημιστικό αποτέλεσμα, στον τρόπο με τον οποίο επιδρά στην σχέση διαφημιζόμενου, διαφημιστικής εταιρείας και εταιρείας παραγωγής και εν τέλει, στα εφόδια που πρέπει να έχει ένας επιτυχημένος σκηνοθέτης διαφημιστικών ταινιών.

Δεν είναι πολλές οι φορές που έχουμε τη δυνατότητα να διαβάσουμε τις απόψεις, τις σκέψεις και τους προβληματισμούς σκηνοθετών διαφημιστικών σποτ και αυτό από μόνο του δίνει μια ιδιαίτερη βαρύτητα στο ρεπορτάζ. Πόσο μάλλον όταν και οι απόψεις αυτές που καταγράφονται είναι από μόνες τους άκρως «πιπεράτες».