Η επικοινωνία μπορεί να ξεπεράσει το gender stereotyping, εάν…

κάνουμε περισσότερο focus στον άνθρωπο σαν οντότητα και στις πανανθρώπινες αλήθειες του και λιγότερο στο targeting που κάνουμε ως marketers. Η επικοινωνία δεν χρειάζεται και δεν πρέπει να έχει φύλο, όπως δεν έχει κι ο έρωτας, το θέατρο, η μουσική, η ποίηση και τόσες ακόμα τέχνες.

Για να συνδεθεί σήμερα με την κοινωνία, το marketing πρέπει να…

βοηθάει τα brands να μην είναι μονοδιάστατα, αλλά να ασχολούνται ενεργά με θέματα που αφορούν τη σημερινή κοινωνία και κατ’ επέκταση τους καταναλωτές και να τους βοηθούν με όποιο μέσο μπορούν να κάνουν τη ζωή τους καλύτερη.

Στη σημερινή συγκυρία, η τεχνολογία συνεισφέρει…

σαν enabler ώστε η πληροφορία να μπορεί να φτάσει παντού με το πάτημα – κυριολεκτικά- ενός κουμπιού. Φτάνει να υπάρχει πάντα κριτική σκέψη για να ξεχωρίσει κανείς το ωφέλιμο και το αληθές.

Η μεγαλύτερη πρόκληση όσον αφορά στο ψηφιακό οικοσύστημα σήμερα είναι…

το πώς να ξεχωρίσεις μέσα στο πλήθος. Πώς θα κάνουμε stand out μέσα σε ένα τόσο cluttered περιβάλλον, με τρόπο που να έχει νόημα για τις μάρκες μας, αλλά και για τον καταναλωτή φυσικά.

Το remote working είναι…

-απ’ ότι φαίνεται- εδώ για να μείνει. Αποδεδειγμένα πια, μέσα από αυτόν τον ενάμισι ιδιαίτερο χρόνο είδαμε ότι το remote working είναι όχι μόνο εφικτό, αλλά και εξίσου αποδοτικό -τουλάχιστον για τους περισσότερους. Φτάνει μόνο να μη βγαίνουμε πολύ off balance, κλέβοντας πολύτιμο προσωπικό χρόνο από την καθημερινότητά μας. Συνεπώς, η επόμενη μέρα ελπίζουμε να μας βρει με ένα υβριδικό μοντέλο όπου θα μπορεί ο εργαζόμενος, σε συνεργασία με τον εργοδότη, να επιλέγει ποιες μέρες θα εργαστεί remotely και ποιες in house.

Είναι χαρά μας να φιλοξενούμε στη στήλη που παραδοσιακά φιλοξενεί senior marketers, ένα νέο στέλεχος. Η Ιωάννα Κοντορηγοπούλου συμπεριλήφθηκε ως rising star στο brand marketing στην ετήσια λίστα «Future50 2021» του The Drum, τη λίστα με τους καλύτερους ανερχόμενους marketers στον κόσμο, ηλικίας κάτω των 30 ετών ή που έχουν εργαστεί στον χώρο για λιγότερο από 18 μήνες.

Ο Σύνδεσμος Διαφημιζομένων Ελλάδoς, μέλος της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας Διαφημιζομένων (WFA), υποστηρίζει έμπρακτα αποτελεσματικές και υπεύθυνες πρακτικές marketing και επικοινωνίας.