Ο Νικηφορίδης προέρχεται από την Global Team Blue της WPP, όπου κατείχε την αντίστοιχη θέση για την Ευρώπη, για τον λογαριασμό της Ford. Από τη νέα του θέση, θα αναφέρεται στην Chief Creative Officer Emma de la Fosse και θα δουλεύει για λογαριασμούς όπως οι GlaxoSmithKline, Honda και HSBC. Η επιλογή αυτή εντάσσεται στις διαδικασίες ανασυγκρότησης του δημιουργικού τμήματος της Digitas UK, σε μια προσπάθεια κατάλυσης των silos μεταξύ επικοινωνίας, user interface και CRM. «Ο Laz ενσαρκώνει αυτό που επιδιώκουμε στην Digitas: να συνδυάσουμε τις ψηφιακές δυνατότητες με το storytelling», δήλωσε η De la Fosse.

Ο Νικηφορίδης σχολίασε από την πλευρά του: «Πιστεύω ότι η ανάγκη για ανθρώπινες αλήθειες που πυροδοτούν ιδέες παραμένει ως σταθερά. Στην Digitas, η έμφαση βρίσκεται στην εύρεση αυτών των αληθειών και τη χρήση της τεχνολογίας για τον σχεδιασμό εμπειριών που βοηθούν τα brands να δημιουργήσουν ουσιαστικές και μακροχρόνιες σχέσεις με τους καταναλωτές». Συμπεριλαμβανομένης της θητείας του στην Team Blue, το στέλεχος έχει υπηρετήσει 15 χρόνια στις τάξεις της WPP, σε agencies όπως η Ogilvy και έχει εργαστεί σε διαφορετικές αγορές, όπως το Λονδίνο, η Βουδαπέστη και η Αθήνα.
(Πηγή: Campaign)