Ποιος ο τωρινός «Κύκλος του Marketing»;

Κάθε πρωί οι άνθρωποι του Marketing ξεκινάμε να δουλεύουμε με ένα και μόνο στόχο: πώς μπορούμε να εξασφαλίσουμε ότι τα προϊόντα και οι υπηρεσίες μας θα βρεθούν μπροστά στα μάτια των ανθρώπων που μας ενδιαφέρουν.

Πού κινούνται οι τάσεις σε επίπεδο στόχευσης κοινού;

Οι επιλογές μας στον ψηφιακό κόσμο πολλές, αλλά ολοένα και περισσότερο οι δυνατότητες στόχευσης – τουλάχιστον στην Ευρώπη – μειώνονται, καθώς η προστασία των προσωπικών δεδομένων ανεβαίνει πιο ψηλά στην προτεραιότητα των κυβερνήσεων. Παράλληλα η οργανική, δωρεάν προσέγγιση επισκεπτών/followers έχει από καιρό μηδενιστεί, αφήνοντας πίσω της υψηλά κόστη και «δανεικά» κοινά, καθώς ουσιαστικά ανήκουν στις πλατφόρμες. Η επιστροφή στις ρίζες, μέσα από την συγκέντρωση και διαχείριση στοιχείων πραγματικά ενδιαφερομένων ανθρώπων, που συνειδητά έχουν αποφασίσει να επιτρέψουν την άμεση επικοινωνία μαζί μας, μοιάζει μονόδρομος. Πείτε το CRM, Database Marketing ή όπως αλλιώς θέλετε, ο στόχος είναι να συγκεντρώσετε και να διαχειρίζεστε τα στοιχεία των ανθρώπων που σας ενδιαφέρουν με τη συγκατάθεσή τους, για να μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί τους οργανωμένα, στοχευμένα και αποτελεσματικά.

Στρατηγική «Build your own treasure». Ποια η γνώμη σας;

Τα καλά νέα είναι μια τέτοια επένδυση θα βοηθήσει να ορίσετε και να γνωρίσετε καλύτερα τις personas των κοινών σας, θα μπορέσετε να κάνετε καλύτερο segmentation και αποτελεσματικότερες προσωποποιημένες καμπάνιες, ενώ παράλληλα θα μείνετε δίπλα τους για πολύ μεγαλύτερο διάστημα, αυξάνοντας τους δεσμούς με το brand σας. Τα δεδομένα που μπορείτε να συγκεντρώσετε και να αξιοποιήσετε είναι πολλά, ξεκινώντας από δημογραφικά στοιχεία, ποιοτικά στοιχεία ενδιαφερόντων και αξιών, τεχνολογικά στοιχεία μέσων και καναλιών επικοινωνίας και φυσικά τα πολυτιμότερα όλων, στοιχεία τελικών επιθυμητών ενεργειών όπως είναι πωλήσεις ή επαφές. Λένε ότι όλα τα πράγματα στη ζωή κάνουν κύκλους. Ίσως ήρθε η εποχή για τον Κύκλο του Marketing, ας το απολαύσουμε.


Ο ΙΑΒ Hellas (Οργανισμός Διαδραστικής Επικοινωνίας) αποτελεί εδώ και 18 χρόνια την κορυφαία Ένωση εταιρειών digital και Interactive marketing. Μέρος ενός παγκόσμιου δικτύου, με το οποίο μοιράζεται γνώση και εμπειρία και με πάνω από 85 μέλη, εκπροσωπεί το μεγαλύτερο μέρος της digital αγοράς.