Σύμφωνα με τις μετρήσεις της Nielsen, που αφορούν στις πωλήσεις των Cash & Carry καταστημάτων, παρατηρείται μια ιδιαίτερη αύξηση κατά 9,7%, συγκρίνοντας τις πωλήσεις σε αξία της φετινής εβδομάδας πριν την Καθαρά Δευτέρα (24/02/20-01/03/20), σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή (04/03/19-10/03/19).

Όπως φανερώνουν στοιχεία της Nielsen.

Σύμφωνα με τις μετρήσεις της Nielsen, που αφορούν στις πωλήσεις των Cash & Carry καταστημάτων, παρατηρείται μια ιδιαίτερη αύξηση κατά 9,7%, συγκρίνοντας τις πωλήσεις σε αξία της φετινής εβδομάδας πριν την Καθαρά Δευτέρα (24/02/20-01/03/20), σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή (04/03/19-10/03/19).

Ειδικότερα, τον μεγαλύτερο ρυθμό ανάπτυξης παρουσίασαν οι κατηγορίες των Τροφίμων & Ποτών στο σύνολό τους κατά 12,2%, οι οποίες άλλωστε πραγματοποιούν το 64,5% του συνολικού τζίρου του εν λόγω καναλιού. Ακολουθούν οι μεγάλες κατηγορίες των Φρέσκων και Επί Ζυγίω Προϊόντων, καθώς και των Προϊόντων Οικιακής Χρήσης & Φροντίδας, οι οποίες αναπτυχθήκαν με τον ίδιο ρυθμό ανάπτυξης, +6,4%.

Αυξητικά κινήθηκαν επίσης και οι κατηγορίες που αφορούν στην Προσωπική Υγιεινή, κατά +1,8% την συγκεκριμένη εβδομάδα, όπως και οι κατηγορίες Bazaar/Διαρκών αγαθών (+3,6%).