Με τη νέα γεύση «Φωλιές Gourmet»

Έτσι, η γκάμα των «Φωλιών» περιλαμβάνει πλέον 3 γεύσεις, σταρένιες, ολικής άλεσης και gourmet. Πρόκειται για αφράτο ψωμί για σάντουιτς, το οποίο έχει κόρα γύρω-γύρω, διπλώνει στα δύο και καταναλώνεται είτε κρύο, είτε ζεστό. Το νέο προϊόν επικοινωνείται με τηλεοπτικό που έχει δημιουργήσει η Gnomi DraftFCB, η οποία έχει επιμεληθεί το λανσάρισμα των «Φωλιών», από τον Μάρτιο που έκαναν την είσοδό τους στην αγορά. Το μήνυμα του σποτ είναι «Νέες Φωλιές Gourmet, γεύση…εμπειρία». Υπενθυμίζεται ότι στο roster της Αρτοβιομηχανίας Καραμολέγκος ανήκει και η Solid Communications, η οποία χειρίζεται την corporate επικοινωνία της εταιρείας.