Αναλαμβάνει «creative curator» της μάρκας

Ο διάσημος τραγουδιστής θα πρωταγωνιστήσει σε διαφημίσεις και παράλληλα θα έχει το ρόλο του «creative & musical curator» της μάρκας. Η πρεμιέρα της καμπάνιας θα γίνει κατά τη διάρκεια της 55ης τελετής απονομής των βραβείων Grammy, με το σποτ «Platinum Night», στο οποίο ακούγεται το νέο single «Suit and Tie» του Timberlake από τον τελευταίο προσωπικό του δίσκο «The 20/20 Experience».
 
Ο ίδιος ο Timberlake, δήλωσε ότι η ραφιναρισμένη αισθητική της εν λόγω μπύρας ταιριάζει πολύ σε αυτό που κι εκείνος αντιπροσωπεύει. «Θα ήθελα όχι μόνον να συμμετάσχω στη δημιουργική διαδικασία, αλλά να φέρω και άλλους ταλαντούχους μουσικούς στο προσκήνιο», σχολίασε.

Από την πλευρά του brand, ο Paul Chibe, VP-US Marketing της Anheuser-Busch, εξήγησε ότι η σύνδεση με την προσωπικότητα του Timberlake, θα βοηθήσει τη μάρκα να προσδιορίσει ακόμη πιο ξεκάθαρα την ταυτότητά της στο χώρο του lifestyle.