Ως Πρόεδρος της Κριτικής Επιτροπής στη νεοσύστατη κατηγορία Creative Effectiveness

(ΛΟΝΔΙΝΟ)  Ο περίφημος Dru έχει προεδρεύσει στο παρελθόν δύο φορές στις Κάννες, το 1982 (Film) και το 1998 (Film-Press και Outdoor), είναι μέλος της European Advertising Association και το 2008 τιμήθηκε με τον τίτλο του Ιππότη της Λεγεώνας της Τιμής.

Σχολιάζοντας την επιλογή του Dru, ο Philip Thomas, CEO των Cannes Lions, ανέφερε: «Πιστεύουμε ότι η νέα αυτή κατηγορία του Φεστιβάλ, η οποία θα επιβεβαιώσει την άμεση σχέση μεταξύ της δημιουργικότητας και της αποτελεσματικότητας, θα εξελιχτεί σε ένα από τα πλέον σημαντικά βραβεία.

Ο Jean-Marie έχει κερδίσει το σεβασμό όλων. Δεν μπορώ να σκεφτώ καλύτερο για να ηγηθεί της εναρκτήριας Επιτροπής και να θέσει τα κατάλληλα standards για τις επόμενες χρονιές».
O Dru άρχισε την καριέρα του το 1971 στην Dupuy Compton ως account executive στο λογαριασμό της Procter & Gamble και μέσα σε ένα χρόνο προήχθη σε Executive Creative Director. Πρόεδρος και CEO σε παγκόσμιο επίπεδο ανέλαβε δε στην TBWA το 2001.