Για το Επιστροφή app

«Πώς γίνεται να μοιράσεις χιλιάδες δώρα, σε χιλιάδες ανθρώπους, σε μία νύχτα και όχι μόνο αυτό, αλλά και να δώσεις και επιπλέον 10% δώρα;». Στη νέα καμπάνια της Ogilvy για τη Eurobank, ο Άγιος Βασίλης μετατρέπεται σε iΒασίλης και παρουσιάζει σε μια ομιλία keynote στα ξωτικά του το Επιστροφή app: ένα application που δίνει τη δυνατότητα σε όποιον το κατεβάσει να κερδίσει 10% Επιστροφή από τις online αγορές του σε Ikea, Γερμανό, Cosmote και Zakcret Sports. Η ταινία είναι μια παραγωγή της Foss, σε σκηνοθεσία του Αργύρη Παπαδημητρόπουλου. Η επικοινωνία περιλαμβάνει τηλεόραση και ραδιόφωνο, καθώς και online μέσα. Τα ξωτικά φορούν ειδικά σχεδιασμένα κοστούμια, τα οποία φτιάχτηκαν στη Λιθουανία, ενώ το πλήθος τους είναι αποτέλεσμα ψηφιακής επεξεργασίας.