Η εταιρεία ενισχύει το δυναμικό της στο πλαίσιο της ανάπτυξης των brands της σε Ελλάδα και εξωτερικό

Τη θέση του Group Marketing Director στην Kaizen Gaming ανέλαβε ο Ιωάννης Κουτράκος, διαδεχόμενος τον Χρήστο Τζαλαβρά που έχει ήδη προαχθεί στη θέση του Εμπορικού Διευθυντή της Stoiximan για την Ελλάδα και την Κύπρο. Η εταιρεία GameTech ενισχύει τη διοικητική της σύνθεση στο πλαίσιο της υλοποίησης του στρατηγικού της πλάνου για την ανάπτυξη των brands Stoiximan και Betano στην Ελλάδα και στο εξωτερικό.

Η ένταξη του Ιωάννη Κουτράκου στο δυναμικό της εταιρείας από τη θέση της Διεύθυνσης Marketing θα ενισχύσει την ήδη ανεπτυγμένη και διεθνώς αναγνωρισμένη προσέγγιση marketing της εταιρείας, διευρύνοντας την επικοινωνία των brands με καινοτόμες στρατηγικές marketing, αλλά και ενισχύοντας τη χορηγική τους παρουσία σε όλες τις χώρες δραστηριότητας. Ο Ιωάννης Κουτράκος προέρχεται από τη Microsoft, όπου διετέλεσε τα τελευταία τρία χρόνια Chief Marketing Officer της MS Ελλάδας, Κύπρου και Μάλτας. Από τη νέα του θέση, θα αναφέρεται στον Πάνο Κωνσταντόπουλο, CMO της εταιρείας.