Την 1η Οκτωβρίου και με αφορμή την Παγκόσμια ημέρα καφέ, o Ιlly εγκαινίασε την νέα επικοινωνιακή εκστρατεία #cupsidedown, με στόχο την ευαισθητοποίηση σχετικά με τη σημασία της κυκλικής οικονομίας ως εναλλακτική λύση στο μοντέλο γραμμικής οικονομίας.

Με το #cupsidedown, o Ιlly τονίζει την ανάγκη αυτής της αλλαγής και σε συνεργασία με τον καλλιτέχνη Matteo Attruia σχεδίασε ένα νέο limited edition αναποδογυρισμένο φλιτζάνι με στόχο να δώσει την νέα αυτή οπτική στην κατανάλωση του καφέ.

Έτσι, την Παρασκευή 30/09 και το Σάββατο 1η/10, το Μετρό του Συντάγματος ντύθηκε στα χρώματα του Ιlly με ειδικά σχεδιασμένο corner. Εκεί, οι επισκέπτες ενημερώθηκαν σχετικά με τη νέα καμπάνια που έχει ως στόχο να αποδείξει πως η κατανάλωση του καφέ δεν αφορά μόνο στη γεύση, αλλά μπορεί να αποτελέσει και πράξη ευθύνης προς το περιβάλλον.

Οι παρευρισκόμενοι είχαν επίσης την ευκαιρία να δουν από κοντά το νέο limited edition αναποδογυρισμένο φλιτζάνι, ενώ τους προσφερόταν καφές Ιlly. Η εκστρατεία πλαισιώθηκε με ενημερωτικό περιεχόμενο στα SoMe.