Ο Mr. Horst Schulze μοιράζεται μυστικά customer experience

Με μία «Surprise & Delight» συνέντευξη ενός θρύλου και ηγέτη του κόσμου των ξενοδοχείων, Mr. Horst Schulze, Founder & Former President & COO The Ritz Carlton Hotel Group, Founder & Former CEO Capella Hotel Group, Business Leader & Author θα ξεκινήσει το διεθνές συνέδριο CX Summit 2021, την Πέμπτη, 28 Ιανουαρίου. Η επαγγελματική ζωή του Schulze ξεκίνησε πριν από περισσότερα από 65 χρόνια. Κατά τη διάρκεια των ετών εργάστηκε τόσο στα Hilton Hotels, όσο και στη Hyatt Hotels Corporation, προτού γίνει ένα από τα ιδρυτικά μέλη της The Ritz Carlton Hotel Company το 1983.

Εκεί, δημιούργησε τα πρότυπα λειτουργίας και εξυπηρέτησης που έχουν γίνει παγκοσμίως γνωστά. Οι διδασκαλίες και το όραμα του Horst Schulze έχουν αναδιαμορφώσει τις έννοιες της εξυπηρέτησης και της φιλοξενίας σε όλες τις βιομηχανίες. Κατά τη διάρκεια της συνέντευξης θα εκμυστηρευτεί ποια εσωτερική του δύναμη τον ωθούσε σε όλα όσα κατάφερε, θα μοιραστεί ιστορίες CX από το The Ritz, τα μυστικά στη διαδικασία πρόσληψης, καθώς και τι θεωρούσε ως την πιο σημαντική δουλειά του ως Πρόεδρος και COO στο The Ritz Carlton. Περισσότερα στο www.cxsummit.live.