Με ενδιαφέρουσα στατιστική ανάλυση και case studies αποτελεσματικής ένταξης του Facebook στο marketing mix

Διευθύνει δε και το agency Candytech, το οποίο ειδικεύεται στο Facebook Marketing -εξ ου και η αναγνώριση ως «Preferred Facebook Developer Consultant»- και συνεργάζεται με τις Lufthansa, Vodafone, Nokia, BMW και άλλα καταξιωμένα brands. Ο Lukas Maixner, Γενικός Διευθυντής του Socialbakers.com, θα δώσει το «παρών» ως keynote ομιλητής στο επικείμενο «AllThingsFacebook».

Εκεί, όπου το κοινό θα έχει την ευκαιρία να απολαύσει μια ξεχωριστή στατιστική περιγραφή της πορείας του Facebook, τόσο στη χώρα μας όσο και στον υπόλοιπο κόσμο.

Και όχι μόνο, καθώς ο Lukas θα παρουσιάσει επίσης μία σειρά από εξαιρετικές καμπάνιες στο Facebook από μικρά και μεγάλα brands, δίνοντας, παράλληλα, πολύτιμες συμβουλές για την αποτελεσματική ένταξη του Μέσου στο marketing mix κάθε brand. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το συνέδριο, το οποίο θα γίνει στις 14 Δεκεμβρίου, στο ΔΑΙΣ, μπορείτε να επισκεφτείτε το www.allthingsfacebook.com.