O IAB Hellas, σε συνεργασία με τη γερμανική εταιρεία τεχνολογίας Contentpass, ξεκινούν σειρά ενεργειών, προκειμένου να αντιμετωπιστεί το φαινόμενο του adblocking, που έχει ιδιαίτερα υψηλές διαστάσεις στην Ελλάδα, σε σύγκριση με την παγκόσμια πραγματικότητα. Στο πλαίσιο αυτά και ως πρώτο βήμα, ξεκινά μέτρηση του adblocking με την συνεργασία όλων των Ελλήνων publishers, μέλη του IAB Hellas, που επιθυμούν να μετρηθούν.
Τα στοιχεία θα είναι διαθέσιμα σε κάθε publisher ξεχωριστά σε πραγματικό χρόνο και ανά συσκευή. Παράλληλα, θα «τρέξει» προτρεπτική καμπάνια σε όλους τους συμμετέχοντες publishers ορατή μόνο στους χρήστες που έχουν ενεργοποιημένο adblocking για να τους παρακινήσει να απενεργοποιήσουν τον adblocker. Με βάση τα παραπάνω στοιχεία, όλοι οι εμπλεκόμενοι θα μπορέσουν να καταλήξουν σε συμπεράσματα, προκειμένου να σχεδιαστούν οι επόμενες ενέργειες για να μειωθεί το φαινόμενο του adblocking. Τα παραπάνω προσφέρονται χωρίς κόστος για τους publishers μέλη του IAB Hellas, με τη συμβολή της Contentpass.