Στόχος η ανάπτυξη βελτιωτικών λύσεων για ψηφιακή διαφήμιση και marketing

Ο IAB Hellas, στο πλαίσιο της περαιτέρω ενεργοποίησής του σε θέματα που απασχολούν την αγορά, αλλά και της ενδυνάμωσης συμμετοχής των μελών του, ενεργοποιεί τις Επιτροπές μελών-Task Forces. Οι Επιτροπές μελών είναι ομάδες εργασίας που θα εργαστούν, προκειμένου να αναπτύξουν λύσεις που αναλύουν και βελτιώνουν το οικοσύστημα της ψηφιακής διαφήμισης και marketing. Έχουν δεδομένο έργο και διάρκεια, λειτουργούν με σκοπό τη συλλογή και επεξεργασία στοιχείων, ώστε να παραχθεί μια μελέτη χρήσιμη για τον οργανισμό και, κυρίως, για τα μέλη και όλο το ψηφιακό οικοσύστημα.

Η Επιτροπή Tech Lab επικεντρώνεται στη βελτίωση της αλυσίδας ψηφιακής διαφήμισης, στις μετρήσεις και στις εμπειρίες των καταναλωτών, προάγοντας την υπεύθυνη χρήση των δεδομένων, με επικεφαλής τον Βασίλη Τζανακάκη (Open TV). Η Επιτροπή Εκπαίδευση έχει στόχο να ενεργοποιήσει όλα τα assets του ΙΑΒ, προκειμένου να δημιουργήσει το πλαίσιο εκπαίδευσης και πιστοποίησης των επαγγελματιών που χρειάζεται η αγορά. Επικεφαλής είναι ο Κωνσταντίνος Δανιάς (Upfield Hellas). Η συμβουλευτική επιτροπή Automation, με επικεφαλής τη Βάσω Φραγκούδη (Starlink Publicis One) είναι αφιερωμένη στο να διερευνήσει και εντοπίσει τις βέλτιστες πρακτικές για την εφαρμογή εργαλείων και δεδομένων στην αυτοματοποιημένη αγορά, και η Επιτροπή Better Ads, με επικεφαλής τον Παύλο Λινό (Exit Bee), επικεντρώνεται σε θέματα ad blocking και formats και στοχεύει στη βελτίωση της εμπειρίας των χρηστών, όταν έρχονται σε επαφή με ψηφιακές διαφημίσεις. O Ανδρέας Στάιος, Πρόεδρος του ΙΑΒ Hellas, δήλωσε: «Τα μέλη της Διοικούσας και εγώ προσωπικά, είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι με την ενεργοποίηση των task Forces και με τη θετική ανταπόκριση που είχε η πρόταση μας από τους τέσσερις επικεφαλής. Ήταν βασική μας δέσμευση η δραστηριοποίηση των μελών και την υλοποιούμε προς όφελος της αγοράς».