O Carlo Torniai θα μοιραστεί την εμπειρία της πρωτοπόρου στο πεδίο του MarTech
O Carlo Torniai, ο άνθρωπος που «έχτισε» από την αρχή τη λειτουργία Data Science and Analytics στην Pirelli, θα μιλήσει στο MarTech 2018 για τον τρόπο που η εταιρεία υιοθέτησε μία data-driven κουλτούρα σε όλες τις λειτουργίες της, και θα μοιραστεί τα αποτελέσματα από αυτή τη διαδικασία.

Στην Pirelli, περισσότεροι από 4.000 Cyber Fleet αισθητήρες στέλνουν data από το πεδίο με κάθε γύρισμα τροχού και όλες αυτές οι πληροφορίες προσφέρουν νέα insights και λειτουργούν ως καταλύτης καινοτομίας. H ομάδα του Torniai εστιάζει σε τρεις βασικές περιοχές, την έξυπνη παραγωγή, την ανάπτυξη Cyber Technologies και τη διευρυμένη αλυσίδα αξίας, από την προμήθεια των πρώτων υλών μέχρι το τελικό σημείο πώλησης. Το brief της ομάδας είναι η μέτρηση και η διαχείριση των data με περισσότερη ακρίβεια από ποτέ, και η χρήση real-time πληροφοριών προκειμένου να καταλήξουν σε πιο αποτελεσματικές λύσεις. Τη διαδικασία αυτή θα αναπτύξει στο MarTech ο Carlo Torniai, μεταφέροντας την εμπειρία του κολοσσού των ελαστικών στο ελληνικό κοινό.