Με την υπογραφή της Uncommon, έχει σχεδιαστεί για να επαναπροσδιορίσει την αποστολή του τίτλου και να ενισχύσει την οικειότητα του brand με το κοινό και να το παροτρύνει να υποστηρίξει τη δράση του. Η Anna Bateson, Chief Customer Officer της Guardian News & Media, δήλωσε σχετικά: «Ο Guardian διαθέτει μια ιστορία περίπου 200 ετών στη δημοσιογραφία που εμπνέει ελπίδα. Η νέα αυτή καμπάνια έχει ως στόχο να μετατρέψει το συναίσθημα αυτό σε δράση».

Το σποτ, διάρκειας 60 δευτερολέπτων, δείχνει μια πεταλούδα που προσπαθεί να αποδράσει από ένα άδειο δωμάτιο. Σειρήνες περιπολικών και φωνές διαδηλωτών ακούγονται απ’ έξω, καθώς η πεταλούδα πέφτει πολλές φορές πάνω στο τζάμι, προτού τελικά καταφέρει να το σπάσει και να βγει.

Η διαφήμιση κλείνει με το νέο μότο: «Η ελπίδα είναι δύναμη», λίγο πριν εμφανιστούν δεκάδες πεταλούδες να πετούν στη φύση. Η καμπάνια θα «τρέξει» για 5 εβδομάδες σε τηλεόραση, κινηματογράφο και VOD. Η εκστρατεία αποτελεί μέρος της στρατηγικής του φύλλου να φτάσει τον στόχο των 2 εκατ. συνδρομητών μέχρι το 2022.
(Πηγή: MarketingWeek.com)