Με αφορμή τα 50 χρόνια παρουσίας του στην ελληνική αγορά, η αλυσίδα εστίασης Γρηγόρης ανανεώνει την εικόνα των καταστημάτων του με καθαρές, όπως αναφέρει η σχετική ανακοίνωση, γραμμές, φωτεινά χρώματα και inspirational μηνύματα. Θα χαρακτηρίζονται από μια minimal αισθητική με σύγχρονο χαρακτήρα, όπου θα επικρατούν το λευκό και το πράσινο, ο μοντέρνος φωτισμός, οι ξύλινοι πάγκοι και η χρήση digital οθονών. Η νέα εικόνα έχει ήδη ξεκινήσει να εφαρμόζεται και, το επόμενο διάστημα, θα επεκταθεί σε περισσότερες περιοχές.