Με τη νέα αυτή αισθητική προσέγγιση, η εταιρεία επιθυμεί να αναδείξει την αμεσότητα και τις αξίες που τη χαρακτηρίζουν όλα αυτά τα χρόνια. Με ένα απλό, χειρόγραφο, ανθρώπινο λογότυπο και με τη σιγουριά και την αυτοπεποίθηση της υπογραφής του Γρηγόρη, η νέα εικόνα είναι ακόμη πιο φιλική και προσιτή για τους καταναλωτές. Τη νέα εικόνα του Γρηγόρη επιμελήθηκαν ο Poka-Yio και το δημιουργικό γραφείο Bob Studio, ενώ για τη δημιουργία του λογοτύπου σχεδίαστηκε μια γραμματοσειρά αποκλειστικά για τον Γρηγόρη.

Ο Γρηγόρης είναι μία αμιγώς ελληνική, οικογενειακή εταιρεία, 8η μεγαλύτερη αλυσίδα καφέ στην Ευρώπη, η οποία επεκτείνεται σε Ελλάδα και εξωτερικό. Ο Διευθύνων Σύμβουλος του Γρηγόρη, Βλάσσης Γεωργάτος, επισήμανε: «Ο Γρηγόρης μεγαλώνει, εξελίσσσεται και σήμερα παρουσιάζει μια νέα σύγχρονη εικόνα. Σκόπος μας είναι να αναδείξουμε όλα αυτά που πρεσβεύει τόσα χρόνια ο Γρηγόρης και έχουν κερδίσει την αγάπη των καταναλωτών».