Την Τρίτη, 25 Μαΐου, πραγματοποιήθηκε με τηλεδιάσκεψη η ετήσια Τακτική Γενική Συνέλευση του Συνδέσμου Διαφημιζομένων Ελλάδος (ΣΔΕ), με απαρτία των μελών του Συνδέσμου και την παρουσία των μελών του Διοικητικού Συμβουλίου. Στη φετινή συνέλευση πραγματοποιήθηκαν και αρχαιρεσίες, σύμφωνα με το Καταστατικό. Ο Πρόεδρος του ΣΔΕ, Γρηγόρης Αντωνιάδης, στη σύντομη ομιλία του δήλωσε περήφανος «που ο Σύνδεσμος κατάφερε σε μία τόσο δύσκολη χρονιά να παράξει έργο χρήσιμο στα μέλη του και συνέχισε να ενημερώνει, να μοιράζεται insights και να εκπαιδεύει -μέσα από εξειδικευμένα sessions- για θέματα που απασχολούν τον κλάδο παγκόσμια.

Όλο αυτό το έργο οδήγησε στο πολύ καλό νέο της ανάθεσης από την WFA στον ΣΔΕ της διοργάνωσης της Global Marketer Week 2022!». Επιπλέον, η Γενική Διευθύντρια του Συνδέσμου, Νερίνα Κομιώτη, αναφέρθηκε μεταξύ άλλων στην agenda της υπόλοιπης χρονιάς, η οποία περιλαμβάνει θεσμικά θέματα, την παρακολούθηση των Digital Services Act & Digital Markets Act, θέματα Purpose & Better Marketing (με 4 κύριους πυλώνες: Μarketing & Sustainability, Digital Safety, Diversity Equity & Inclusion, Προσβασιμότητα), το Data Driven Marketing και τις post 3rd party cookies εναλλακτικές, το Cross media measurement και φυσικά, την προετοιμασία της Global Marketer Week 2022.

Η σύνθεση του νέου ΔΣ έχει ως εξής: Πρόεδρος, Γρηγόρης Αντωνιάδης (Ελληνική Ζυθοποιία Αταλάντης), Αντιπρόεδρος, Κατερίνα Βλάχου (Mondelez Hellas), Γραμματέας, Υβέτ Κοσμετάτου (Lamda Development), Ταμίας, Μαρία Γιαννακοπούλου (Optima), Μέλη, Άντζελα Κοτρότσου (Arla Foods Hellas), Λιάνα Μόσχου (Cosmote), Κώστας Σταματάκης (Dixons SEE-Κωτσόβολος), Πάνος Μήλιας (Nestle Hellas), Μαριάνα Κορδοπάτη (Procter & Gamble Hellas) και Χάιδω Ηλιοπούλου (Vodafone Greece).