Παρέχοντας πολύπλευρη πρακτική υποστήριξη στα Μέλη του

Όπως αναφέρει η σχετική ανακοίνωση, «ο GRECA κατάφερε μετά από εκτενείς καθημερινές επικοινωνίες με την Γενική Γραμματεία Εμπορίου, με e-shops αλλά και digital agencies, να καταγράψει αρχικά τα βασικότερα προβλήματα των μελών του, ενώ δημιούργησε γραμμή επικοινωνίας για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο, παρέχοντας συμβουλές αντιμετώπισης των δυσκολιών». Ως σημαντικότερη πρωτοβουλία του Συνδέσμου κρίνεται η εξασφάλιση προπληρωμένων πιστωτικών καρτών από τράπεζα του εξωτερικού για τα μέλη του, που αντιμετώπιζαν δυσκολίες με πληρωμές ζωτικής σημασίας υπηρεσιών, όπως hosting, domains, cloud-based services, κ.λπ. Ο Δημήτρης Θεοφάνους, Πρόεδρος του GRECA, δήλωσε: «Από τη πρώτη στιγμή που επιβλήθηκαν τα capital controls προσπαθήσαμε να βρούμε άμεση και εφαρμόσιμη λύση. Οι κινήσεις μας είχαν ως αποτέλεσμα τα μέλη του Συνδέσμου να μην αντιμετωπίσουν κάποιο ζωτικής σημασίας πρόβλημα και όλοι κατάφεραν να λειτουργούν απρόσκοπτα, παρά τις δύσκολες συνθήκες».