Ο Ελληνικός Σύνδεσμος Ηλεκτρονικού Εμπορίου (GRECA), έχοντας ως στόχο την υποστήριξη του ελληνικού e-commerce, σε συνεργασία και με την ευγενική χορηγία της Ira Media, προχώρησε σε δημιουργία τηλεοπτικής καμπάνιας που απευθύνεται σε όλο το ελληνικό τηλεοπτικό κοινό.

Με τη συμβολή των Ira Media και THEJones.

Ο Ελληνικός Σύνδεσμος Ηλεκτρονικού Εμπορίου (GRECA), έχοντας ως στόχο την υποστήριξη του ελληνικού e-commerce, σε συνεργασία και με την ευγενική χορηγία της Ira Media, προχώρησε σε δημιουργία τηλεοπτικής καμπάνιας που απευθύνεται σε όλο το ελληνικό τηλεοπτικό κοινό. Στόχος της είναι η ενημέρωση σχετικά με τις τεράστιες προσπάθειες και την κοινωνική ευθύνη που αναλαμβάνει το ελληνικό ηλεκτρονικό εμπόριο στην περίοδο της κρίσης Covid-19. Η Ira Media παρείχε στον GRECA ολοκληρωμένη στρατηγική media planning & media buying για την προβολή της καμπάνιας «Μένουμε Σπίτι και οι Άνθρωποι του e-commerce δίπλα μας!».

Τη δημιουργία του τηλεοπτικού επιμελήθηκε με την ευγενική της χορηγία η THEJones. «Σε αυτή την εξαιρετικά δύσκολη συγκυρία που διανύουμε είναι απαραίτητη η σύμπραξη όλων μας. Η δυνατότητα να μπορέσουμε να αξιοποιήσουμε με τέτοιον τρόπο τους πόρους μας ώστε να στηρίξουμε έμπρακτα κι εμείς με τη σειρά μας το ελληνικό e-commerce, μας δίνει ιδιαίτερη χαρά», δήλωσε ο Χάρης Λαούδης, CEO της Ira Media. Συγκεκριμένα για τα μέλη του GRECA, η Ira Media προχωρά σε ειδικές προσφορές για την τηλεοπτική προβολή τους, καθώς και επιπλέον εκπτώσεις για την αξιοποίηση των ΑΙ εργαλείων της Leadmark.