Webinar με θέμα «Covid-19 στην Digital Εποχή: Do’s and Don’ts» διοργάνωσε χθες η εταιρεία Sleed, με στόχο να αναδείξει προκλήσεις και ευκαιρίες για το digital marketing εν μέσω κρίσης.

Το πρόβλημα ανέδειξε το χθεσινό webinar της Sleed.

Webinar με θέμα «Covid-19 στην Digital Εποχή: Do’s and Don’ts» διοργάνωσε χθες η εταιρεία Sleed, με στόχο να αναδείξει προκλήσεις και ευκαιρίες για το digital marketing εν μέσω κρίσης. Μεταξύ των όσων ειπώθηκαν, ως μεγαλύτερο πρόβλημα για το e-commerce στη σημερινή συγκυρία αναδείχθηκε το κομμάτι των logistics και οι μεγάλοι χρόνοι στις αποστολές. Στο πλαίσιο αυτό, ο GRECA θα διοργανώσει αυτό το Σάββατο workshop, μαζί με τις εταιρείες courier και eshops, για τη συζήτηση του ζητήματος αυτού και την αναζήτηση λύσεων.

Στη συζήτηση του Webinar της Sleed, συμμετείχαν ο Στέλιος Ηλιάκης, General Manager της Sleed, ο Νίκος Βαρβαδούκας, Chief Omnichannel Officer του Cosmos Sport, ο Κωνσταντίνος Κολιβάνης, Digital Marketing Director της Frezyderm και ο Μάριος Γιαννόπουλος, Digital & Social Media Manager της Frezyderm, με συντονιστή τον Δημήτρη Μαλλά, δημοσιογράφο του CNN Greece.

Ο Νίκος Βαρβαδούκας αναφέρθηκε στις ευκαιρίες που προκύπτουν για τα Logistics και είπε ότι θα πρέπει να περιμένουμε την εμφάνιση και νέων σχημάτων μέσα στον Απρίλιο. Περισσότερα για όλα όσα ειπώθηκαν στο webinar της Sleed, μπορείτε να διαβάσετε στα σχετικά ρεπορτάζ που δημοσιεύουν σήμερα το NetFax και το Fashion Daily.