Ο Γιώργος Καραγιάννης, ιδρυτής και Creative Director της 2Yolk, εγκαινιάζει podcast για τα brand και το branding. Με την ονομασία «Branding for Greeks», αποτελεί μία πρωτοβουλία που έχει στόχο να ξεκινήσει μία ανοικτή συζήτηση για τα brands στην Ελλάδα, όπως αναφέρει το σχετικό social media post της 2Yolk.

Με θεματολογία όπως πώς τα αντιλαμβανόμαστε, πώς γεννιούνται και εξελίσσονται, ποια είναι η ιστορία του branding, ποια είναι η μεθοδολογία και οι εφαρμογές του, επιθυμία του Γιώργου Καραγιάννη είναι να βοηθήσει στην πράξη επιχειρήσεις, από μία startup μέχρι μία πολυεθνική, να κατανοήσουν τη δύναμη του branding και πώς αυτό μπορεί να δώσει αξία στα brands που διαχειρίζονται.

Επιπλέον, στόχος είναι να φιλοξενήσει Έλληνες επιχειρηματίες, επαγγελματίες και designers για να μοιραστούν με όλους τις δικές τους εμπειρίες και γνώσεις, καθώς και να λειτουργήσει ως μία διαδραστική πλατφόρμα επικοινωνίας με όλους. Το κανάλι Branding for Greeks είναι διαθέσιμο σε Spotify, Apple και Google podcasts.