Πρόκειται για έναν έμπειρο επαγγελματία στον τομέα των μέσων μαζικής επικοινωνίας και του marketing με υψηλή τεχνογνωσία σε παραδοσιακά και ψηφιακά μέσα. Έχει διατελέσει Επικεφαλής Γραφείου Τύπου στον όμιλο Forthnet & στο Restis Group, αλλά και Social Media Strategist στη Bakers Digital Communications.

Ο Γ. Γεωργατζής έχει διαχειριστεί, ενισχύσει κι αναδείξει την ψηφιακή παρουσία ενός εκτενούς εύρους πελατών και brands (Aegean Airlines, Praktiker, Hellenic Seaways, κ.α.), καθώς και μεγάλων οργανισμών του δημόσιου τομέα. Ειδικεύεται στο online reputation management, καθώς και στην ολιστική στρατηγική επικοινωνίας και marketing στο ψηφιακό περιβάλλον.