Από τη θέση του υπεύθυνου χορηγιών και προωθητικών ενεργειών

Ο Γιώργος Δεληγιάννης κατέχει μακρόχρονη εμπειρία στο χώρο του trade marketing, του sports marketing και των below the line ενεργειών. Τα τελευταία πέντε χρόνια κατείχε τον ρόλο του υπευθύνου χορηγιών και προωθητικών ενεργειών της Wind και ήταν υπεύθυνος για τη στρατηγική σχεδίαση του πλάνου και την υλοποίηση μεγάλων projects που αφορούσαν στη χορηγική παρουσία της εταιρείας στους χώρους του αθλητισμού (ομάδες Superleague, ομάδα μπάσκετ Ολυμπιακού, χορηγία Παπαλουκά/Διαμαντίδη), της μουσικής (Mad Video Music Awards) και του θεάματος.

Στο παρελθόν είχε συνεργαστεί με εταιρείες όπως η TNT International και η DeAgostini Hellas, ενώ παράλληλα παραδίδει μαθήματα sports marketing στο μεταπτυχιακό τμήμα «Sports Management» του Ινστιτούτου Αθλητικής Επιχειρηματικότητας. Το επόμενο επαγγελματικό του βήμα δεν έχει ακόμη ανακοινωθεί.