Tην «Generation Γερμανός» μας συστήνει ο Γερμανός, μέσα από τη νέα του εταιρική καμπάνια. Πρόκειται για μια γενιά που λατρεύει την τεχνολογία, τη ζει καθημερινά στο έπακρο και ξέρει ότι στα καταστήματα Γερμανός θα βρει ό,τι πιο σύγχρονο τεχνολογικά υπάρχει.

Η «Generation Γερμανός» είναι άνθρωποι κάθε ηλικίας που είναι εξοικειωμένοι με την τεχνολογία, είναι δυναμικοί και «digital savvy». Η νέα καμπάνια αναδεικνύει βασικές αξίες της μάρκας, όπως η εγγύτητα, το εξειδικευμένο προσωπικό, η ποικιλία προϊόντων, αλλά και ο συνδυασμός προϊόντων και υπηρεσιών. Κεντρικός ήρωας στην καμπάνια είναι η «Ηρώ το μωρό», που εκπροσωπεί με έναν σύγχρονο και χιουμοριστικό τρόπο την «Generation Γερμανός».

Ως εκπρόσωπός της, η Ηρώ «μιλά» σαν ενήλικας με τη βοήθεια artificial intelligence και ξέρει πως ότι ψάχνει για θέματα τεχνολογίας θα το βρει στον Γερμανό. «Κάθε φορά που η μαμά μού δίνει μπισκότα, της λέω “αποδέχομαι τα cookies”», λέει, μεταξύ άλλων, η Ηρώ, ενώ στην καμπάνια χρησιμοποιήθηκε η τεχνική Deep Fake.