Τι είναι το Social Listening και ποια η αξία του για τα μεγάλα brands και τις επιχειρήσεις; Ο serial entrepreneur Gary Vaynerchuk φαίνεται πως το γνωρίζει καλά και εστιάζει στο πόσο σημαντικό είναι αυτό. Η εποχή που ένας marketing manager απλά άκουγε να μιλούν για το brand του στο διπλανό τραπέζι ενός εστιατορίου έχει αλλάξει. Τα εργαλεία που υπάρχουν διαθέσιμα χάρη στην τεχνολογία και τα social media πλέον πολλαπλασιάζουν τον όγκο και την ποικιλία των insights και δίνουν μία μοναδική ευκαιρία στους επικεφαλής των επιχειρήσεων. Τι απασχολεί περισσότερο το κοινό σας; Έχετε πιο πολλά θετικά ή τα αρνητικά σχόλια; Χτίστε μία πιο δυνατή σχέση με τους καταναλωτές και μην προσπαθείτε να μαντέψετε, ενώ οι απαντήσεις είναι ήδη διαθέσιμες. Ο Gary Vaynerchuk θα μιλήσει για πρώτη φορά στο ελληνικό και το κυπριακό κοινό στις 9 Ιουνίου. Περισσότερες πληροφορίες στο www.futureofmarketing.gr.