Η Dentsu τοποθετεί τον Fred Levron, πρώην Worldwide Creative Partner της FCB, στη θέση του Global Chief Creative Officer. Ο Fred Levron αναλαμβάνει τα νέα καθήκοντά του την 1η Νοέμβριου και θα είναι υπεύθυνος για το δημιουργικό προϊόν του δικτύου και για την επιτάχυνση της δημιουργικότητας στα creative, media και CXM agency brands της Dentsu International, ανέφερε σε ανακοίνωσή της η εταιρεία.

Ο Levron εργαζόταν στην FCB από το 2016, όπου βοήθησε στον creative μετασχηματισμό της, ο οποίος της απέδωσε τον τίτλο «Network of the Year» στα Cannes Lions 2020-2021. Προηγουμένως, εργαζόταν στην CAA Marketing, καθώς και στην Ogilvy Paris για 10 χρόνια.

«O Fred διαθέτει ένα από τα πλέον αξιέπαινα portfolios και φημίζεται για τα δημιουργικά έργα του», σημείωσε, σε ανακοίνωσή της, η Wendy Clark, Global CEO της Dentsu International. Η καριέρα του Levron αριθμεί σχεδόν 200 διακρίσεις στα Cannes Lions, συμπεριλαμβανομένων και 13 Grand Prix, 3 D&AD Black Pencils και διακρίσεις έργων του για λογαριασμό των AB InBev, Levi’s, Burger King και Times of India.

(Πηγή: Campaign)