Με την παρουσίαση «Ικανοποίηση Σήμερα ή Πιστότητα για Πάντα;»

O Δημήτρης Α. Μαύρος, Member of the Board της MRB Hellas, συμμετέχει στο Customer Loyalty Management Conference, το οποίο πραγματοποιείται την Παρασκευή, 30 Οκτωβρίου, με την παρουσίαση «Ικανοποίηση Σήμερα ή Πιστότητα για Πάντα;». Το μεγάλο διακύβευμα των επιχειρήσεων και των μαρκών ήταν και είναι το δίλλημα Long Term Loyalty ή Short Term Satisfaction ή αλλιώς Υπομονή και Μεγάλη Επένδυση ή Γρήγορα και Οικονομικά.

Στην κορύφωση του διλήμματος δημιουργήθηκε ως κορωνίδα ο όρος Customer Experience (Cx), ο οποίος ακόμα αναζητά περιεχόμενο και τρόπους να αποκωδικοποιηθεί. Για να φτάσουμε στο περίφημο Customer Journey και, μέσα σε αυτό, στον εντοπισμό των ακόμα πιο σημαντικών Moments of Truth που θα μεγιστοποιήσουν το δέσιμο της μάρκας όχι με πελάτες αλλά με ανθρώπινες ζωές και ψυχές. Παράλληλα, θα αναφερθεί και στα «αντισώματα με τα οποία πρέπει να εμβολιασθούν οι αγώνες της μάρκας» για να αντιμετωπιστεί η κρίση του Covid-19.