Ο Δημήτρης Μάρης, Πρόεδρος της ΕΝΕΔ, σε μια αποκλειστική συνέντευξή του στο Marketing Week παρουσιάζει τη σημερινή κατάσταση στον κλάδο, ενώ μιλά και για τις τελευταίες κινήσεις του Ομίλου 24Media, του οποίου ηγείται, οι οποίες τόσο έχουν συζητηθεί το τελευταίο διάστημα. Η επιστολή του παραπάνω αιτήματος της ΕΝΕΔ αναφέρει μεταξύ άλλων τα εξής: «Η εν λόγω κατάσταση δεν είναι ένα απλό αποτέλεσμα της ευρύτερης οικονομικής κρίσης, αλλά σχετίζεται αφενός με συγκεκριμένα μέτρα που έχουν ληφθεί προσφάτως εις βάρος του κλάδου μας και αφετέρου με την παράλειψη της νομοθετικής και εκτελεστικής εξουσίας να αντιμετωπίσουν αποτελεσματικά τον “αθέμιτο ανταγωνισμό” που υφιστάμεθα από πολυεθνικές διαδικτυακές επιχειρήσεις, οι οποίες απορροφούν ποσοστό πέριξ του 70% της ελληνικής διαφημιστικής δαπάνης στο διαδίκτυο (που αποτελεί και το αποκλειστικό και μοναδικό έσοδο για τις επιχειρήσεις μας), χωρίς να καταβάλλουν φόρους, ασφαλιστικές εισφορές και χωρίς να απασχολούν σχεδόν κανένα εργαζόμενο στη χώρα μας».

Και συνεχίζει: «Η δε πρόσφατη θεσμοθέτηση (με τον νόμο 4498/2017) της ειδικής εισφοράς 2% επί του κύκλου εργασιών μας προκειμένου να διασωθεί ο ΕΔΟΕΑΠ (η οποία βεβαίως αφορά και στους τηλεοπτικούς σταθμούς, ήτοι τους βασικούς εγχώριους ανταγωνιστές μας, αλλά για τους οποίους θεσμοθετήθηκε παράλληλα μείωση του φόρου επί των τηλεοπτικών διαφημίσεων από 20% σε 5%), καθώς και η αύξηση των ασφαλιστικών εισφορών, έχουν αποτελέσει την χαριστική βολή εις βάρος των επιχειρήσεών μας, που πλέον αντιμετωπίζουν στην χειρότερη περίπτωση το φάσμα της πτώχευσης ή της μετεγκατάστασης σε άλλες χώρες και, στην καλύτερη, της αναγκαστικής προσφυγής σε ομαδικές απολύσεις των εργαζομένων μας».
Ο Δημήτρης Μάρης μιλάει ακόμα για την διακοπή της συνεργασίας της 24Media με την Dimera Εκδοτική του Ιβάν Σαββίδη, τις εξελίξεις στους δύο ραδιοφωνικούς σταθμούς του ομίλου, αλλά και τις επενδύσεις για την ενίσχυση της καινοτόμου επιχειρηματικότητας.