Με 1,7 δισ. τακτικούς επισκέπτες παγκοσμίως, το YouTube είναι μια εξαιρετικά δημοφιλής πλατφόρμα, η οποία, το 2021, απορρόφησε διαφημιστικά κονδύλια αξίας 28 δισ. δολαρίων. Η δυναμική του YouTube ως Marketing εργαλείου είναι δεδομένη.
Πώς μπορεί όμως ένα brand να ξεχωρίσει στο Μέσο όπου κάθε λεπτό «στριμάρονται» κοντά στις 700.000 ώρες περιεχομένου; Ο Jacques Spitzer, CEO της Raindrop και δημιουργός της πιο αποτελεσματικής YouTube καμπάνιας για το 2020, θα συμμετάσχει, στις 6 Ιουλίου, στο διαδικτυακό Performance Marketing Conference για να απαντήσει στο ερώτημα «How your Brand Can Win on YouTube».
Στην keynote ομιλία του θα αποκαλύψει, μεταξύ άλλων, το λάθος στο οποίο υποπίπτει το 99% των brands όταν διαφημίζεται στο YouTube, τη συνταγή της επιτυχίας για μερικές από τις δημοφιλέστερες καμπάνιες στην ιστορία του Μέσου, αλλά και τι μπορείτε να κάνετε για να μετράτε καλύτερα την αποτελεσματικότητα των διαφημίσεών σας. Περισσότερα για το Performance Marketing Conference στο www.performancemarketingconference.gr.