Παρουσιάζει έρευνα για τον σημερινό ρόλο των τμημάτων εξυπηρέτησης πελατών

O Δ. Α. Μαύρος, General Manager και Μέλος ΔΣ της MRB Hellas, θα συμμετέχει στο 15ο Συνέδριο Κορυφής στην Εξυπηρέτηση Πελατών, το οποίο θα πραγματοποιηθεί στις 29 Σεπτεμβρίου ώρα 9:30 στο Αμφιθέατρο OTEAcademy, παρουσιάζοντας την έρευνα «Customer Experience – Leadership – Εξυπηρέτηση. Το Κρίσιμο Τρίγωνο των Πωλήσεων». Οι ηγέτες καλούνται να αφουγκραστούν τη «φωνή του πελάτη» και να τη μετατρέψουν σε πρώτη ύλη για τη δημιουργία προτάσεων που, με τη σειρά τους, θα εμπνεύσουν τον πελάτη.

Στο πλαίσιο αυτό, η εξυπηρέτηση πελατών δεν είναι διαδικαστική λειτουργία, αλλά ο αναγκαίος σύνδεσμος μεταξύ του πελάτη/ καταναλωτή και των κέντρων αποφάσεων της επιχείρησης. Η έρευνα της MRB μελετά την «αποστολή» των τμημάτων εξυπηρέτησης πελατών σήμερα και συζητά για τον ρόλο που καλούνται να διαδραματίσουν στις μέρες που έρχονται.