Πιο ευάλωτοι γυναίκες, νέοι και πρεσβύτεροι, διαπιστώνει το IPA

Σε μειώσεις άνω του 10% του ανθρώπινου δυναμικού τους προχώρησαν τα agencies-μέλη του Institute of Practitioners in Advertising (IPA), εξαιτίας της πανδημίας του Covid-19, σύμφωνα με την ετήσια έκθεση IPA Agency Census. Συγκεκριμένα, η μείωση ανήλθε σε 11%, το οποίο αντιστοιχεί σε απολύσεις 2.678 ανθρώπων το 2020. Στο creative και σε άλλα non-media agencies, το ανθρώπινο δυναμικό μειώθηκε κατά 9%, ενώ στα media agencies κατά 12%. Πιο ευάλωτοι στις περικοπές αναδείχθηκαν, κυρίως, γυναίκες, νέοι κάτω των 25 ετών και ενήλικες άνω των 60 ετών. Συγκεκριμένα, ο αριθμός των γυναικών με πλήρη απασχόληση στα agencies-μέλη μειώθηκε κατά 13%, ενώ ο αριθμός των ανδρών κατά 8%.

Επιπλέον, ο αριθμός των νέων κάτω των 25 ετών μειώθηκε κατά 29%, αντιστοιχώντας σε περισσότερο από το 50% των απολύσεων, ενώ των εργαζομένων άνω των 60 κατά 22%. Επιπλέον, η έρευνα μελέτησε για πρώτη φορά το χάσμα στις αμοιβές λόγω εθνικότητας, το οποίο υπολογίστηκε σε 20% υπέρ των εργαζομένων λευκής καταγωγής. «Η επίδραση της πανδημίας ενέτεινε τις ήδη υπάρχουσες αρνητικές τάσεις. Το ταλέντο κατανέμεται ισόποσα, οι ευκαιρίες όμως όχι. Τώρα είναι η στιγμή να μετατρέψουμε τις καλές προθέσεις του industry σε ουσιαστικές δράσεις», σημείωσε ο Julian Douglas, νέος Πρόεδρος του IPA.

(Πηγή: Campaign)