Tο βραβείο «2024 WFA Global Marketer of the Year» κέρδισε ο Marcel Marcondes, Global CMO της AB InBev. Τα εν λόγω βραβεία διοργανώνονται από τη WFA, σε συνεργασία με το The Drum. Ο Marcondes ήταν ένας από τους πέντε υποψηφίους που προκρίθηκαν και ήταν ο πρώτος που αναδείχθηκε από την ψηφοφορία του κοινού και της κριτικής επιτροπής.

Ο Marcel ηγήθηκε της νέας προσέγγισης της AB InBev για τα εμπορικά σήματα, εστιάζοντας σε παγκόσμια «megabrands», αυξάνοντας τα έσοδα κατά 3,3%, με την Corona να αυξάνει τα έσοδα κατά 5,6% εκτός Μεξικού, το δεύτερο τρίμηνο του 2024. Η AB InBev διαθέτει πλέον οκτώ από τις 10 πιο αναγνωρισμένες μάρκες μπίρας παγκοσμίως, συμπεριλαμβανομένης της Corona στο Νο. 1 και της Budweiser στο Νο. 2, σύμφωνα με την Kantar BrandZ.

Κατά τη διάρκεια της θητείας του, η AB InBev ανακηρύχθηκε Creative Marketer of the Year στα Cannes Lions για το 2022 και το 2023, και έγινε ο πρώτος brand owner που έλαβε αυτή τη διάκριση για δύο συνεχόμενα έτη. Το 2024 δε, η εταιρεία ανακηρύχθηκε Top Advertiser for Creativity από τo WARC, για τρίτη συνεχή χρονιά.

O ίδιος εργάζεται για την AB InBev από το 2005, κι έγινε Global CMO, τον Απρίλιο του 2022, ενώ προηγουμένως, ήταν Παγκόσμιος Πρόεδρος της Beyond Beer Co.