Στον «αέρα» βρίσκεται η νέα τηλεοπτική επικοινωνία, την οποία επιμελήθηκε η Think Plus για τον Χρυσό Οδηγό. Η καμπάνια έχει σκοπό να αναδείξει, με χιουμοριστικό τρόπο, την ανάγκη των επαγγελματιών και επιχειρήσεων να διαφημιστούν για να βρουν πελάτες, καθώς και τους «ανορθόδοξους» τρόπους τους οποίους μπορεί να επιλέξουν.

Προτείνει, ωστόσο, ως πιο εύκολο και αποδοτικό, τη δημιουργία προφίλ στο xo.gr. Η καμπάνια αναπτύσσεται με 2 σποτ, σε παραγωγή Think Plus και σκηνοθεσία Σπ.Καψίλη.