Πόσο μάλλον όταν δεν περιορίζονται στα ποσοτικά και ευρέως διαθέσιμα αλλά, καίρια, εδράζονται και απορρέουν από συστηματικές και εκτενείς έρευνες που παρέχουν κρίσιμα insights για τις νέες προτιμήσεις και τη διαρκώς μεταβαλλόμενη συμπεριφορά των καταναλωτών, ειδικά σε ότι αφορά το e-commerce και τα social media. Τον αντίκτυπο αυτής της αναδυόμενης πραγματικότητας στη στρατηγική και τις πρακτικές των brands, αλλά και των agencies, θα παρουσιάσει στο Media RoI Forum’18
(www.mediaroiforum.gr) ο Glen Parker, Chief Insight Officer της UM EMEA.

O ρόλος του Glen περιλαμβάνει όλο το εύρος των ερευνών και των analytics του δικτύου, με σκοπό τη βέλτιστη κατανόηση και ερμηνεία του εξελισσόμενου ψηφιακού τοπίου, ενώ βασικός στόχος του είναι η άντληση ποικίλων insights που τροφοδοτούν δημιουργικές λύσεις σε επιχειρηματικές προκλήσεις και αποτελούν θεμέλιο λίθο της επικοινωνιακής στρατηγικής. Με τριαντακονταετή θητεία στον χώρο της διαφήμισης, έχει συνεργαστεί με σειρά μεγάλων πελατών όπως Microsoft, Xbox, Sony, P&G, Johnson and Johnson and Coca-Cola. To Media RoI Forum’18 θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη 15 Νοεμβρίου στο ξενοδοχείο Grand Hyatt Athens.