Ο «μάγος» του Conversion Rate Optimization επιστρέφει στην Αθήνα
Η μετατροπή των επισκεπτών ενός e-shop σε πελάτες, αποτελεί μία από τις μεγαλύτερες προκλήσεις για τους marketers.

Σύμφωνα με έρευνα της Monetate, κατά μέσο όρο μόλις 3 στους 100 επισκέπτες προχωρούν σε ολοκλήρωση της αγοράς, μιας και το average conversion rate ανέρχεται παγκοσμίως στο 2,95%. Και όμως, όπως δηλώνει ο Ivan Imhoff, διάσημος Conversion expert, «ως marketers, συχνά λειτουργούμε περισσότερο με το συναίσθημα και παρασυρόμαστε από τον ενθουσιασμό μας για τις νέες τεχνολογίες αδυνατώντας να εστιάσουμε στο πρόβλημα και στην επίλυσή του».

Δύο χρόνια μετά την θριαμβευτική παρουσία του στο συνέδριο AllThingsPerformance ‘15, όπου βαθμολογήθηκε με 4.9/5, ο χαρισματικός ομιλητής επιστρέφει στην Αθήνα με keynote ομιλία αλλά και workshop, προκειμένου να μοιραστεί τις εμπειρίες του και να βοηθήσει τους έλληνες marketers και e-commerce practitioners να βελτιώσουν το conversion rate των online ενεργειών τους.

Ο I. Imhoff θα συμμετάσχει στο διήμερο συνέδριο AllThingsPerformance ’17: the Growth Hacking edition (www.allthingsperformance.gr), που διοργανώνει το Marketing Week σε συνεργασία με τη ForestView, στις 9-10 Νοεμβρίου στο OTEAcademy.  Όπως αναφέρει δε, «ίσως να μην προλάβουμε να εμβαθύνουμε όσο θα ήθελα στο workshop διάρκειας 90 λεπτών, ωστόσο σας υπόσχομαι ότι μετά από αυτό το workshop δεν θα ξαναδείτε ποτέ ξανά ένα website με τον ίδιο τρόπο».