Σχεδόν δέκα χρόνια μετά την έναρξη χρήσης metered paywall για το περιεχόμενό τους, οι New York Times, σύμφωνα με ανακοίνωσή τους, την περασμένη εβδομάδα, ανέφεραν ότι τα έσοδα από digital συνδρομές ξεπέρασαν τα έσοδα του print για πρώτη φορά, το γ΄ τρίμηνο του 2020. Επιπλέον, η εταιρεία δήλωσε ότι διαθέτει πλέον επτά εκατ. συνδρομητές σε όλα της τα προϊόντα και ότι το καθαρό κέρδος διπλασιάστηκε στα 33,6 εκατ. δολάρια με συνολικά έσοδα 426,9 εκατ. δολάρια.

Μάλιστα, οι 393.000 εγγράφηκαν ως νέοι συνδρομητές το τελευταίο -κρίσιμο, όπως αναφέρει η εταιρεία- τρίμηνο πριν από τις Προεδρικές εκλογές στις ΗΠΑ. Περίπου 4,7 εκατ. συνδρομών αφορούν ειδησεογραφία, ενώ οι υπόλοιπες αφορούν σταυρόλεξα και apps μαγειρικής. Παράλληλα, τα έσοδα από το online subscription αυξήθηκαν κατά 34% στα 155,3 εκατ. δολάρια, οι print συνδρομές μειώθηκαν κατά 3,8% στα 145,7 εκατ., ενώ οι πωλήσεις διαφήμισης, οι οποίες κάποτε ήταν «πηγή ζωής» για την εφημερίδα, μειώθηκαν κατά 30% στα 79,3 εκατ. δολάρια.

(Πηγή: Warc)