Παράλληλα με το λανσάρισμα της νέας πλατφόρμας συνδρομητικής τηλεόρασης Eon, βγήκε στον «αέρα» η διαφημιστική καμπάνια της, η οποία σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε εσωτερικά από τις δημιουργικές ομάδες του United Group και της Nova.

Πρόκειται για μία 360° καμπάνια που περιλαμβάνει τηλεόραση, ραδιόφωνο, out of home, ηλεκτρονικά και έντυπα Mέσα, καθώς και programmatic και social media. Θα αξιοποιηθούν επίσης τα κανάλια της Nova στα social media, αλλά και το δίκτυο καταστημάτων για την προσέγγιση του καταναλωτικού κοινού.

Η καμπάνια εστιάζει στην επικοινωνία τριών βασικών σημείων: στην πλατφόρμα Eon και τα χαρακτηριστικά της, στο περιεχόμενο στο οποίο έχουν πρόσβαση οι πελάτες της και στις προσφορές στα συνδρομητικά προγράμματα. «Η καμπάνια είναι άμεση και ξεκάθαρη, ώστε να αναδεικνύει ότι η Nova επικοινωνεί με ειλικρίνεια και σαφήνεια, παραμένοντας διαφανής για τους πελάτες της», ανέφερε η εταιρεία στο DF.