Απομακρυσμένη εξυπηρέτηση πελατών μέσω Live Chat.

H Nova συνεχίζει να αντιμετωπίζει την κρίση του κορωνοϊού, όπως επισημαίνει, με προτεραιότητα την ασφάλεια των εργαζομένων της και τη διασφάλιση της απρόσκοπτης παροχής των υπηρεσιών της, αλλά και της καλύτερης εξυπηρέτησης νοικοκυριών και επιχειρήσεων.

Ενδεικτικά, η Nova στηρίζοντας την καμπάνια «Μένουμε Σπίτι», επιπλέον των υπαρχόντων ψηφιακών μέσων επικοινωνίας που ήδη παρέχει στους πελάτες της (e-mail, e-shop, κ.λ.π.), ενισχύει την ηλεκτρονική της παρουσία και δίνει τη δυνατότητα απομακρυσμένης εξυπηρέτησης, τόσο για τεχνικά όσο και για εμπορικά θέματα, μέσω Live Chat.

Η πλατφόρμα του live chat είναι διαθέσιμη στις σελίδες www.nova.gr, www.myaccountnova.gr καθώς και στη σελίδα της Nova στο Facebook, www.facebook.com/Nova. Παράλληλα, δίνει τη δυνατότητα σε όλους τους συνδρομητές να εξοφλούν τους λογαριασμούς τους εύκολα, γρήγορα και με ασφάλεια χωρίς να χρειαστεί να μεταβούν σε κατάστημα, μέσω του Nova My Account ή της Ηλεκτρονικής πληρωμής Λογαριασμών.