Η Ogilvy υπογράφει τη νέα καμπάνια Μπάρμπα Στάθης για τη «Νόστιμη Νηστεία». Συγκεκριμένα, η Ogilvy δημιούργησε μια επικοινωνία, στην οποία παρακολουθούμε από κοντά ολόκληρη τη διαδικασία παραγωγής που ακολουθεί ο Μπάρμπα Στάθης: από τον σπόρο που μεγαλώνει φυσικά στην ελληνική γη μέχρι τη συγκομιδή και τη στιγμή που τα λαχανικά φτάνουν στο πιάτο μας, τόσο φρέσκα όσο τη στιγμή που κόπηκαν και χωρίς να χάνουν τίποτα από τη γεύση και τη θρεπτικότητά τους. Και την περίοδο της νηστείας, o Μπάρμπα Στάθης βρίσκεται δίπλα στους καταναλωτές με ποικιλία από λαχανικά και όσπρια, αλλά και μία σειρά από συνταγές διαθέσιμες στο nostiministeia.gr. Την παραγωγή του σποτ της καμπάνιας επιμελήθηκε η Foss Productions.