Η North Star Communication Unlimited ανέλαβε -μετά από spec- το λανσάρισμα της Credicom Consumer Finance, της εξειδικευμένης τράπεζας στην καταναλωτική πίστη, με αφορμή την αλλαγή του ονόματός της και της εταιρικής της ταυτότητας. Η καμπάνια σχεδιάστηκε με στόχο να μεταδώσει το μήνυμα και τις αξίες της νέας εταιρικής ταυτότητας και του νέου λογοτύπου, όπως προέκυψαν από την πλήρη ενσωμάτωση της Credicom Consumer Finance στον όμιλο της Credit Agricole Consumer Finance, ηγετικό όμιλο στην καταναλωτική πίστη στην Ευρώπη.
Ζητούμενο και στόχοι
Η αλλαγή της ονομασίας και της εταιρικής ταυτότητας της Τράπεζας από Emporiki Credicom σε Credicom Consumer Finance, ήταν το βασικό ζητούμενο. Οι στόχοι επικοινωνίας ήταν να γίνει γνωστό στο ευρύ κοινό το όνομα της Credicom Consumer Finance, να ενημερωθεί για τον χώρο της δραστηριοποίησής της και ειδικότερα να συνδεθεί η καταναλωτική πίστη με το όνομα της Τράπεζας. Παράλληλα, επικοινωνώντας ότι η Τράπεζα ανήκει σε έναν ηγετικό όμιλο συνδέθηκε με την εικόνα, τη φήμη και τη δυναμική του.
Έτσι, το βασικό μήνυμα που επικοινωνήθηκε ήταν το νέο όνομα και η νέα εταιρική ταυτότητα. Επιπλέον, προβλήθηκαν τόσο η εξειδίκευση στην καταναλωτική πίστη, όσο και το γεγονός ότι η Τράπεζα ανήκει στην Credit Agricole Consumer Finance. Το μήνυμα μεταδόθηκε σταδιακά και μέσα από στοχευμένες ενέργειες σε όλα τα κοινά, μέσα από μια μεθοδική στρατηγική επικοινωνίας.
Η εξέλιξη της καμπάνιας
Πελάτες και συνεργάτες: Όλοι οι πελάτες, οι συνεργάτες και οι προμηθευτές ενημερώθηκαν μέσω επιστολής για την αλλαγή του ονόματος και τη νέα ταυτότητα, καθώς και για όλες τις νέες δυνατότητες και οφέλη που τους προσφέρει η συνεργασία με την Credicom Consumer Finance.
Media: Το πλάνο Δημοσίων Σχέσεων απευθύνθηκε στους opinion leaders και γι’ αυτό ξεκινώντας την επικοινωνία της αλλαγής, στόχευσε στους εκπροσώπους των Μ.Μ.Ε. Οι οικονομικοί συντάκτες θα εφοδιάζονται για όλη τη διάρκεια του πλάνου με ενημερωτικό υλικό. O στόχος είναι να υπάρξουν άρθρα και δημοσιεύσεις για την εταιρεία που θα ενημερώνουν με εγκυρότητα και αξιοπιστία.
Ευρύ κοινό: Η επικοινωνία με το ευρύ κοινό γίνεται μέσω στοχευμένης διαφημιστικής καμπάνιας που σκοπό έχει να ενημερώσει και να επικοινωνήσει το μήνυμα. Αυτό επιτυγχάνεται χρησιμοποιώντας το νέο όνομα και το λογότυπό της Credicom Consumer Finance, το πράσινο χρώμα που κυριαρχεί στη νέα εταιρική ταυτότητα και το «accent», που αποτελεί μέρος του εμβλήματος «CA». Ο τρόπος που διατυπώνεται το μήνυμα είναι δυναμικός και τονίζει το γεγονός ότι μια εξειδικευμένη Τράπεζα στην καταναλωτική πίστη έρχεται να αλλάξει τα δεδομένα στην αγορά. Με κεντρικό μήνυμα «Είναι ώρα να αλλάξει το τοπίο στην καταναλωτική πίστη» η καμπάνια ξεδιπλώνεται σε Τηλεόραση, Ραδιόφωνο και επιλεγμένα internet sites.
Η εσωτερική επικοινωνία
Οι Managers και οι Directors της Τράπεζας έλαβαν μία teaser πρόσκληση που τους καλούσε σε ένα event «αποκαλύψεων». Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Τράπεζας έκανε τα αποκαλυπτήρια του νέου ονόματος μέσω ενός πρωτότυπου παζλ, όπου όλα τα στελέχη τοποθέτησαν από ένα κομμάτι του νέου λογοτύπου επάνω από το παλιό.
Όλο το υπόλοιπο προσωπικό της Τράπεζας ενημερώθηκε σταδιακά με τις παρακάτω ενέργειες:
• Αποστολή επιστολής με την ανακοίνωση του νέου ονόματος.
• Αποστολή δημιουργικής επιστολής με κεντρικό visual μία κούπα καφέ και το μήνυμα «Είναι ώρα να αλλάξουμε συνήθειες». Ως δώρο, το προσωπικό παρέλαβε μία κούπα του καφέ με το νέο λογότυπο και ένα lanyard για την κάρτα εισόδου στην Τράπεζα.
• Αποστολή ενός 16σέλιδου newsletter/special edition με όλο το χρονικό του re-branding.
Οι συντελεστές
North Star Communication Unlimited
Γιώργος Κεδικίδης, Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος
Σόφη Τσακωνιάτη, Account Manager ATL unit
Βιβή Ασημακοπούλου, Account Manager PR unit
Βάλια Σαπανίδου, Head Creative
Κατερίνα Αντωνάκη, Senior Account Director
Magikon TV & Movie Productions
Άννα Ζαρναβέλη, Παραγωγός
Αλέξης Παράσχος, Υπεύθυνος Τμήματος Post Production
Θέμης Κατάκαλος, Composition