Στην τελική φάση δύο ελληνικές συμμετοχές

Μετά από πολύωρες προβολές έργων και διεξοδικές συζητήσεις μεταξύ των μελών της κριτικής επιτροπής, που απαρτίζεται αποκλειστικά από δημοσιογράφους από ολόκληρη την Ευρώπη, αποφασίστηκαν τα έργα που βραβεύονται με την ύψιστη διάκριση Epica D’Or, αλλά και Gold βραβεία ανά ενότητα.

Στην κατηγορία Film, Epica D’Or απέσπασε η καταπληκτική ταινία «Dot» για τη Nokia από την εταιρεία Aardman Animations Μ. Βρετανίας, μετά από «μάχη» με την ταινία «Anytime, Anywhere», δημιουργία της Fred & Farid Paris για την Orangina. Το Dot αφορά σε ταινία μικρού μήκους που έχει γυριστεί με την κάμερα 12 megapixel του Nokia N8 και τη βοήθεια του CellScope και Dot είναι η ηρωίδα της ταινίας με διαστάσεις μόλις 9 χιλιοστά.

Στην κατηγορία Press, το Epica D’Or κερδίζει η καταχώριση «The Last Place you want to go» της M&C Saatchi για την Dixon’s, ενώ στα Outdoor, Epica D’Or απέσπασε η Wrangler με την καμπάνια Red από τη Fred & Farid Paris. Εδώ αξίζει να σημειωθεί ότι η εν λόγω συμμετοχή «κονταροχτυπήθηκε» για την ύψιστη διάκριση με το έργο «Cameraman» της DDB&Co. Istanbul για το CNN Τουρκίας καθώς τα δύο έργα ισοψήφισαν και χρειάστηκε η ψήφος του προέδρου της κριτικής επιτροπής Alain Weill, για να επιλεγεί ο νικητής.

Τέλος, στα Interactive, Epica D’Or απέσπασε το εξαιρετικό έργο «Streetmuseum» για το Μουσείο του Λονδίνου από την Brother and Sisters Creative. Το έργο αφορά σε iPhone application, το οποίο λειτουργεί ως χάρτης αξιοποιώντας το Google Maps, δίνοντας ταυτόχρονα στους χρήστες τη δυνατότητα να δουν ιστορικές εικόνες της πόλης. Συνολικά δόθηκαν 64 βραβεία σε 44 ενότητες στις κατηγορίες Film, Print, Radio, Direct Marketing, Media Usage, PR & Promotions, Design & Imagery, Web και Integrated Campaigns.

Η Ελλάδα συμμετείχε στον διαγωνισμό με 29 συμμετοχές από 11 εταιρείες: Adel Saatchi & Saatchi, attp, Bold Ogilvy, Day6, Dimitris Gazis & Co, Fuel Athens, Leo Burnett, Magnet, McCann Erickson, Mouse Graphics και Rascal. Στην τελική φάση της αξιολόγησης κατάφεραν να περάσουν η Mouse Graphics με το έργο «Sugarillos» στην κατηγορία Packaging Design και η Bold Ogilvy με το έργο «Thin Garbage Trucks» για το AloeDent στην κατηγορία Print, ενότητα Toiletries & Health Care, θα πρέπει όμως να περιμένουμε μέχρι την ερχόμενη Παρασκευή οπότε και θα ανακοινωθούν τα αποτελέσματα για τους Silver και Bronze Finalists.

Στην κριτική επιτροπή συμμετείχε για 4η συνεχή χρονιά το Marketing Week, το οποίο φέτος εκπροσώπησε η Κατερίνα Βαλλογιάννη.