Σύμφωνα με την ανακοίνωση, το νέο λογότυπο της ΝΕΡΙΤ είναι «άριστα σχεδιασμένο» αφού ακολουθεί το «φορμά» της «νέας ψηφιακής τεχνολογίας» και τις σύγχρονες τάσεις ενώ το χρώμα του απεικονίζει τα χρώματα της Ελλάδος.

Το λογότυπο δεν είναι αποτέλεσμα της διαγωνιστικής διαδικασίας και σε σχετικές αιτιάσεις μέλους του Εποπτικού Συμβουλίου της ΝΕΡΙΤ, ο πρώην πλέον πρόεδρος της κ. Γιώργος Προκοπάκης έγραψε τα εξής:
«1. Σύμφωνα με τον νόμο, το Εποπτικό Συμβούλιο, μετά από διαδικασίες που επιλέγει το ίδιο, προτείνει διακριτικό τίτλο της εταιρείας. Το ΕΣ πρότεινε τον τίτλο ΝΕΡΙΤ, ο οποίος είναι ο προβλεπόμενος στο νόμο και η διοίκηση της εταιρείας δεν χρειάσθηκε να κάνει κάτι.
2. Τα λογότυπα, ονοματοδοσία κλπ δεν είναι αρμοδιότητος του ΕΣ. Παρά τούτο, η διοίκηση σεβόμενη επιθυμία των μελών του ΕΣ, ζήτησε την ελεύθερη υποβολή προτάσεων.
3. Υπεβλήθησαν αρκετές προτάσεις, καμιά όμως δεν ικανοποιούσε τα κριτήρια, αισθητικά και άλλα, της διοίκησης.
4. Η διοίκηση προχώρησε σε διαγωνισμό, μεταξύ άλλων και για την διεξαγωγή ευρέως διαγωνισμού για την ονοματοδοσία. Ο διαγωνισμός κατέληξε άγονος, χωρίς ούτε μία συμμετοχή.
5. Τούτων δοθέντων, η διοίκηση της ΝΕΡΙΤ ήταν υποχρεωμένη να προχωρήσει σε επιλογές.
6. Είναι σε πλήρη επίγνωσή μου πως σε ζητήματα αισθητικής δεν πρόκειται να συμφωνήσουμε όλοι.
7. Μπορούμε να συζητήσουμε τη λογική κάθε επιλογής».

Δεν θα κρίνω το νέο λογότυπο. Πώς θα μπορούσα άλλωστε, αφού δεν γνωρίζω ποιους στόχους έπρεπε να επιτυγχάνει. Θα σταθώ όμως σε δύο από τα σημεία που θίγει ο πρώην πρόεδρος της ΝΕΡΙΤ:

– Μας αποκαλύπτει ότι ο διαγωνισμός κατέληξε άγονος και η διοίκηση υποχρεώθηκε να προχωρήσει σε επιλογές, προφανώς εννοώντας την απευθείας ανάθεση. Κάτι αναμενόμενο για όσους είμαστε λίγο πιο ειδικοί στο αντικείμενο. Λυπάμαι μόνο που δεν είχε εισακούσει εξαρχής τη γνώμη μας ώστε και χρόνος να μην χαθεί και η προσπάθεια των συμμετεχόντων να μην πάει χαμένη.

– Λυπάμαι επίσης που η ανάπτυξη ενός λογοτύπου υποβιβάζεται ξανά σε μια διαδικασία αισθητικής. Δεν χρειάζεται ιδιαίτερη εξειδίκευση για να καταλάβει κανείς ότι η αισθητική δεν μπορεί παρά να αποτελεί δευτερεύοντα παράγοντα στην επιλογή ενός λογοτύπου.

Κατά τα άλλα, ας λειτουργήσει και αυτή η περίπτωση προς γνώση και συμμόρφωση για το μέλλον. Όχι μόνο για το Ελληνικό Δημόσιο αλλά και, κυρίως, για όσους επαγγελματίες έκαναν το λάθος να συμμετέχουν στην συγκεκριμένη διαδικασία.