Το μαντήλι σχεδιάστηκε από τη δημιουργική ομάδα της BSB έπειτα από πρόσκληση της Coca-Cola light, και τα έσοδα από τις πωλήσεις του θα διατεθούν για την ενίσχυση της πρωτοβουλίας της Ελληνικής Εταιρείας Λιπιδιολογίας, Αθηροσκλήρωσης και Αγγειακής Νόσου. Σκοπός του «Νιώσε την καρδιά σου» είναι να αφυπνίσει τις Ελληνίδες γύρω από το ζήτημα των καρδιαγγειακών παθήσεων. Στο τηλεοπτικό σποτ για την επικοινωνία του προγράμματος όπου πρωταγωνιστεί η Heidi Klum, η Coca-Cola light προσκαλεί τους καταναλωτές να στηρίξουν την προσπάθεια της ΕΕΛΙΑ.