Ο Νίκος Βαρβαδούκας είναι Head of Marketing της Digital Shopping, για τα brands Getitnow.gr και Μe&home (www.meandhome.gr), καθώς και μέλος του management team της εταιρείας. Μιλήσαμε μαζί του για τις νέες αυτές πρωτοβουλίες και το τι σηματοδοτούν για τη συνέχεια.

Marketing Week: Για το λανσάρισμα του meandhome.gr, διαπιστώθηκε κάποιο κενό στο συγκεκριμένο segment; Μήπως η οικονομική κρίση έπαιξε τον ρόλο της στo timing του λανσαρίσματος;

Νίκος Βαρβαδούκας: Οι λόγοι είναι δύο. Μετά από βαθιά έρευνα στον online shopper της τεχνολογίας, είδαμε ότι είναι καθοριστικό γι’ αυτόν να επιλέγει κατάστημα το οποίο ειδικεύεται στη συγκεκριμένη αγορά, τόσο μέσα από τα προϊόντα του, όσο και μέσα από τις υπηρεσίες που προσφέρει. Ως εκ τούτου, το Getitnow.gr από τις αρχές Σεπτεμβρίου μετατράπηκε στο μεγαλύτερο αμιγώς ηλεκτρονικό κατάστημα τεχνολογίας στην Ελλάδα με motto «Tech Smart».

Oι κατηγορίες της μη τεχνολογίας έπρεπε να βρουν ένα νέο «σπίτι», ώστε το brand να συνδεθεί αμιγώς με τις online αγορές τεχνολογίας. Από την άλλη, και λόγω της ύφεσης, εντοπίσαμε την ανάγκη κάποιων συγκεκριμένων consumer segments για έξυπνες αγορές-ανταγωνιστικές τιμές και τεράστια ποικιλία-, σε προϊόντα για τους ίδιους και τον χώρο τους, online.

Marketing Week: Τι ακριβώς περιλαμβάνει το meandhome.gr και τι υπηρεσίες προσφέρει;

Νίκος Βαρβαδούκας: Το Me&home by Getitnow.gr περιλαμβάνει περισσότερα από 200.000 προϊόντα σε 16 κατηγορίες χωρισμένες σε Me (για Μένα) και Ηome (για τον χώρο μου). Μερικές από τις κατηγορίες αφορούν σε: ρολόι, βιβλίο, ταξίδι,  άθληση, προσωπική φροντίδα, είδη για το παιδί και το κατοικίδιο, μικροσυσκευές, διακόσμηση, εργαλεία, είδη κουζίνας κ.λπ.

Το σημαντικότερο είναι ότι το Me&home προσφέρει την εξυπηρέτηση του Getitnow.gr, η οποία έτυχε κορυφαίας διάκρισης στα τελευταία Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών. Πρόκειται για μοναδικές υπηρεσίες πριν την αγορά, όπως videos και αξιολογήσεις προϊόντων, συνεχή επαφή με την εταιρεία σε 24ωρη βάση, τόσο τηλεφωνικά όσο και μέσω chat, αλλά και δυνατότητα επιστροφής εντός 30 ημερών.

Marketing Week: Παρά τον μόλις ένα χρόνο ζωής του, τα στοιχεία των μετρήσεων για το Getitnow.gr αντικατοπτρίζουν σημαντική αποδοχή. Ποια εξήγηση δίνετε;

Νίκος Βαρβαδούκας: Βασικό συστατικό της επιτυχίας θεωρώ τη σωστή τοποθέτησή του στην αγορά του ηλεκτρονικού επιχειρείν. Δεν υπήρχε ένα μεγάλο ηλεκτρονικό κατάστημα, το οποίο να είναι εστιασμένο αποκλειστικά στο ηλεκτρονικό εμπόριο -και το τονίζω αυτό-, που θα προσέφερε τις περισσότερες επιλογές στον έλληνα καταναλωτή. Και για να γίνω πιο σαφής, μιλάω για επιλογές που ξεκινούν με τη μεγαλύτερη δυνατή γκάμα στις κατηγορίες που δραστηριοποιείται, αλλά και με τις περισσότερες δυνατές υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας στις online αγορές.

Marketing Week: Δώστε μας κάποια ποσοτικά στοιχεία για την υψηλή αποδοχή του.

Νίκος Βαρβαδούκας: Τo Getitnow.gr έχει ήδη δεχτεί μέσα σε μόλις 12 μήνες περισσότερους από 4.100.000 μοναδικούς επισκέπτες και 100.000 πελάτες. Την ίδια στιγμή παρουσιάζει επίπεδα ικανοποίησης που ξεπερνούν το 95% και πρόθεση επανεπίσκεψης 97%. Αυτά και μόνο μας γεμίζουν με αισιοδοξία και πιστεύουμε ότι βρισκόμαστε στη σωστή κατεύθυνση.

Marketing Week: Το e-commerce αποτελεί την επόμενη ημέρα στον χώρο του retail. Ωστόσο η σημερινή του εικόνα είναι χαοτική, δεδομένου ότι υπάρχουν εκατοντάδες ηλεκτρονικά καταστήματα και διαρκώς εμφανίζονται κι άλλα. Τελικά, ποια από αυτά θα ξεχωρίσουν;

Νίκος Βαρβαδούκας: Ο κλάδος του ηλεκτρονικού εμπορίου έχει χαμηλά εμπόδια εισόδου και αποτελεί δέλεαρ για πολλούς υπάρχοντες λιανέμπορους ή μελλοντικούς μικρούς/μεγάλους επιχειρηματίες. Ωστόσο, εκτιμώ ότι η ωριμότητα του online αγοραστή θα ξεχωρίσει πολύ γρήγορα τα οργανωμένα μαγαζιά από τις εφήμερες προσπάθειες.

Ο καταναλωτής είναι εκείνος που θα δει: α) ποια μαγαζιά επενδύουν στο να έχουν μεγάλη και διαθέσιμη γκάμα, β) πραγματικές συχνές προσφορές και ανταγωνιστικές τιμές και γ) το κυριότερο, το επίπεδο εξυπηρέτησης που, αν μη τι άλλο, σέβεται τη δαπάνη του και του δίνει ισχυρό αίσθημα ασφάλειας μετά την αγορά.