Η ελληνική διαφημιστική αγορά θρηνεί την απώλεια του Νίκου Λεούση, ενός εκ των πρωτοπόρων του κλάδου. Άκρως δημιουργικός και πολυγραφότατος, αφήνει ένα δυσαναπλήρωτο κενό, αλλά και μια σπουδαία παρακαταθήκη.

Ο Νίκος Λεούσης ασχολήθηκε με την επικοινωνία για περίπου 60 χρόνια. Στη διάρκειά τους δημιούργησε 20 περίπου εταιρείες, μεταξύ των οποίων την AGB Hellas και την Carat Hellas. Εκλέχθηκε τρεις φορές Πρόεδρος της Ένωσης Διαφημιστικών Εταιρειών Ελλάδος και επανειλημμένα Γενικός Γραμματέας της. Υπηρέτησε επί 4 χρόνια ως μέλος του ΔΣ του ΣΕΒ και 39 χρόνια στο ΔΣ του Ελληνογερμανικού Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου. Επί δεκαετίες διηύθυνε την εμβληματική εταιρεία Ι.Ν. Λεούσης, την 3η παλαιότερη διαφημιστική εταιρεία στην Ευρωπαϊκή Ένωση και 15η παλαιότερη στον κόσμο. Εκτός από τα πολυάριθμα άρθρα του, έχει συγγράψει και τρία βιβλία: «Winning in Business & Politics – The Strategic Delta (Libri Publications», Oxford, United Kingdom, 2012), «Τι καθήκει; Οδοιπορικό στα 200 νεότερά μου χρόνια» (Πληθώρα, 2020) και «Το ξύπνημα του Μένιππου – Μια περιπέτεια που ξεκινάει 2.500 χρόνια πριν στις όχθες του Αχέροντα και λήγει την άνοιξη του 2022» (Εκδόσεις Φερενίκη, 2022).

Τη θλίψη της για την απώλεια του Νίκου Λεούση εξέφρασε μέσω επίσημης ανακοίνωσης η ΕΔΕΕ: «To όνομά του και η πορεία του είναι συνδεδεμένα με την ιστορία της διαφήμισης στην Ελλάδα, καθώς η οικογένειά του και ο ίδιος υπήρξαν πραγματικοί πρωτοπόροι του κλάδου. Δραστήριος, εμβριθής, ευγενής, ο Νίκος Λεούσης αφήνει το στίγμα του στον κλάδο με το πλούσιο έργο που δημιούργησε η εταιρεία του στην επικοινωνία και με τις επιχειρηματικές του τομές στον χώρο των media».

«Το ξύπνημα του Μένιππου»
Το τελευταίο βιβλίο του αφηγείται μια περιπέτεια που ξεκινάει 2.500 χρόνια πριν στις όχθες του Αχέροντα και λήγει την άνοιξη του 2022. Η εξέλιξη της ελληνικής ιστορίας που ενώνει την αρχαιότητα με τη σύγχρονη Ελλάδα και οδηγεί στην ελληνική αφύπνιση και στη σημερινή Ελλάδα της δημιουργίας, της προόδου και του πολιτισμού. Ακολουθεί απόσπασμα από το βιβλίο, με σκέψεις γύρω από τον θάνατο: «Φοβάμαι… ότι η επιθυμία για 3-4 συμπληρωματικά γενέθλια καμιά φορά σκοτεινιάζει τη καθαρότητα της σκέψης μας. Η ζωή χωρίς θάνατο είναι μαρτύριο. Κάποιες φορές θέλεις να κλείσεις τα μάτια για να κοιμηθείς αλλά σίγουρα θα έρθει φορά που θα θέλεις να κλείσεις τα μάτια για να πεθάνεις. Ο θάνατος είναι το χαρμόσυνο μήνυμα που αξίζει να μας ακολουθεί σ’ όλη μας τη ζωή γιατί μας κάνει πιο συνειδητοποιημένους, πιο ισορροπημένους, πιο χρήσιμους».