Θετικό ρυθμό ανάπτυξης +6,3% παρουσίασε ο τζίρος του οργανωμένου λιανεμπορίου τροφίμων για το 2022, σύμφωνα με τη Nielsen IQ, ενώ παρόμοια αύξηση πωλήσεων παρουσίασαν και τα FMCGs στο σύνολό τους, στο +6,1%, η οποία οφείλεται στις έντονες πληθωριστικές πιέσεις που επικράτησαν στην αγορά, καθώς οι τεμαχιακές πωλήσεις παρουσίασαν αρνητικό πρόσημο, στο -0,6%.

Ενδιαφέρον παρουσιάζει και η αύξηση της πληθωριστικής πίεσης στον κλάδο των FMCGs, από το +1,6% που σημειώθηκε το πρώτο τρίμηνο, στο +10,9% κατά το τελευταίο τρίμηνο, με την πτώση του όγκου να συγκρατείται κατά τη διάρκεια του έτους.